Młodszy Specjalista Wsparcia Telesprzedaży

Młodszy Specjalista Wsparcia Telesprzedaży

Rodzaj oferty: Praca

O firmie:
Polskie ePłatności to lider branży Fintech, działający na rynku od 2010 roku. Jest najszybciej rozwijającą się firmą z branży technologii płatniczych, która znajduje aktualnie na drugim miejscu największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych. Od 2021 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.

Zakres obowiązków:
•    Wprowadzanie umów do systemu CRM i określanie właściwego ich statusu
•    Dbałość o obieg dokumentacji biznesowej
•    Współpraca między działowa
•    Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

Wymagania:
•    Doświadczenie w pracy administracyjnej, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
•    Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) i urządzeń biurowych
•    Wykształcenie wyższe
•    Kultura osobista, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i otwartość na budowanie relacji biznesowych z klientami

Oferujemy:
•    Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się spółce, z zapleczem lidera europejskiego
•    Współpracę na podstawie UoP, wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO, po okresie próbnym
•    Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, okazja uczestniczenia w kursie j. angielskiego, możliwość pracy w systemie hybrydowym, po okresie próbnym, imprezy integracyjne i wiele innych

Ilość stanowisk: 1

Lokalizacja miejsca pracy: Kielce

Dodatkowe informacje:
Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego: https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-wsparcia-telesprzedazy,ja,1208

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje – zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia

Termin ważności oferty: 2023-06-18
Email kontaktowy: rekrutacja@pep.pl
Telefon kontaktowy: 532453089

Skip to content